Varför?

HEj!
Vad jag förstår så undrar många varför jag bytte och vart chantisse är nu. 
 
Varför jag bytte var för att jag och chantisse inte riktigt passade ihop vi var inte handen i handsken och vi kunde inte alltid sammarbeta, jag kunde inte alltid lita på att pengarna jag la på en träning var värt den för ena gången hoppar hon med bjudning och hoppar allt, och andra gången stannar hon när jag vänder upp mot hindret, det händer när jag tränar på den nivån jag vill tävla. 
 
Sen så for jag och provred Bella för en eventuellt byte, egentligen skulle hon skickas till en annan dagen efter, men samma dag kom rebecca och provade Chantisse. Jag var kär i Bella och hon var kär i Chantisse kunde det passa bättre än att byta? 
 
En vecka senare stod Bella i min box.
 
Nu är chantisse hos Rebecca och karin i sunderbyn, dom är som handen i handsken och jag är glad att jag har hittat ett sådant bra hem åt henne, för hade inte chantisse fått det väldigt bra då hade jag inte ens funderat på att skicka iväg henne! Men hon har det super där och båda är väldigt nöjda med bytet så vi skriver väl papper till veckan! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0