svar

Anonym ([email protected]) om hoppning.:
på det rödgröna hindret vars hon springer förbi ett antal gånger behöver du ha mer innerskänkel då hon bogar ut och känner att hon kan gå som hon vill. Ta åt dig och försök med de, de kan hjälpa dig med framgången :) 

MVH 

Anonym

svar: jag blir himmla less på att alla skriver annonymt, varför inte skriva sitt namn , jag lovar jag bits inte! , och jag vet, de va exakt de vi träna på och jag vet exakt vad jag ska göra men ibland gör hon som hon vill ändå! och nej inner skänkel är den jag inte ska använda för att komma rätt över hindret ska man ha ett jämt tryck och eftersom att hon tränger utåt så är de ytter skänkel jag ska använda lite extra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0