svaar! :)

anonyyyyyyyyyyym om Om mig själv som ryttare.:
eftersom ditt påstående är sådär så har jag bara en fråga, rider inte du med graman? Alltå graman kan ju vara bra för att få hästen att veta "vars den ska vara" men en häst går inte rätt för att den går med böjt huvud utan de är ju bara falsk form, bli inte arg nu som du blir direkt nån kommenterar för tycker du har fått till henne jättebra och så men tänkte bara när du sa att du aaaaldrig skulle sätta in ett pessoa osv :)
svar: det märks att du inte brukar läsa min blogg hehe... jag äger inte ens en graman jag rider henne i en ärlig form utan några som helst inspänningar och den formen tar ca 20-40 min att hitta för henne så nej det är inte en falsk form det är en mycket ärlig form. jag red henne med halsförlängare förut om det var de du trodde var graman(?) men har aldrig spänt ner henne i en form jag har bara haft den där för hon inte ska springa med så högt huvud och sänka ryggen , jag har aldrig tvinga henne ner i form och de tänker jag inte göra häller, jag har slutat använda inspänningar helt nu så vad är problemet? :D och ett pessoa är 100 gånger värre än en inspänning om inspänningen används rätt. jag vet att många säger, det beror mycket på ryttarens hand... nej det gör det inte för ett pessoa kan inte vara snällt om man ska känna en kontakt... orkar inte dra hela pessoa historian jag hoppas du fattar !;) och fortfarande var inte rädd att skriva era namn jag bits inte så länge man inte ''kränker'' ! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vars ska du tävla? :D

2011-09-11 @ 00:48:28
Postat av: Jennie

Sv: haha hur kunde jag veta att du skulle säga det? Men jag kan ju bara säga att såhär är det, jag var inne i en box när ida höll i henne i ett grimskaft för att få en sista bild på våran förra häst som ska flytta och därför ville jag ha en med mej på och jag hade ingen hjälm men hon gick inte ett steg, vet att det kan hända saker när man står still men det var i några minuter och thats it.

2011-09-11 @ 01:02:40
URL: http://jenniielooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0