svar!

idamaria om svar!:
Men vad spelar det för nån roll ifall det inte var samma gång? Hon stod i alla fall inte still. Och visst, jag håller helt klart med om att Smilla lika gärna hade kunnat bli rädd om hon stod still men jag höll i henne och hon satt inte på henne särskilt länge. Det var ändå riktigt onödigt att ens ta upp att hon sitter utan hjälm, Smilla ska säljas och vi var där för att säga hejdå. Trodde liksom att vi redan var klara med allt detta tjafs. Och du kanske inte ljög men du sa inte heller hela sanningen :)
svar: ja jag is inte diskutera mer vet redan hur hårt jag har ägt er... haha ojoj att sitta å klaga på att jag inte har nån hjälm sen lägga ut en bild sj, så jävla lågt om jag nu får ta i för de spelan ingen roll om det är ett hejdå eller om det är mitt i allt det är fortfarande samma sak!. nu vill jag inte ha något svar för jag orkar värkligen inte diskutera mera. om du vill diskutera det kan du ringa till mig så kan vi träffas så får vi ta det face to face!

idamaria om svar! :):
det var ju inte bara den bilden när du stod still hon menade att du var en dålig förebild, hon har ju sett bilden när du galopperade förut.. :)
svar: happ men då vill jag vara en dålig förebild då , de finns då grymt många dåliga förebilder å i dom höga dressyrklasserna får man inte ens ha hjälm så haha :D

Celina ([email protected]) om svar!:
Vad spelar det för roll? 
alla ryttare nån gång i livet kommer rida utan hjälm? 
jag har gjort det och det gjorde jag på hästen jag litade på!
Ida-maria och Jennie, tro mig nån gång i era liv så kommer ni sitta/skritta/trva eller nå utan hjälm!
kanske från eller till hagen!
sluta klaga på anna att hon rider utan hjälm! 
jag badade med en häst barbacka hade aldrig ridit den hästen förr, så länge man har balansen och vågar så är det inga problem och det är sitt egna val!
svar: precis det är ens eget val!

idamaria om svar!:
celina: vet inte om kommentaren jag skrev på din blogg skickades eller inte men jag skriver igen. Det här började med att Anna kommenterade jennies blogg, vi har inte sagt någonting taskigt eller klagat. Vi har bara sagt hur det var och att anna inte bara stod still när hon red chantisse utan hjälm efter att anna började kommentera. Vi hade lagt ner den här diskussionen för längesen men tydligen behövde anna säga ett sista ord.
svar: ja jag kommenterade hennes blogg att det var lite komiskt att hon hade suttit och klagat på att jag satt och red på min häst utan hjälm sen la hon ut en bild när hon sj satt på en häst utan hjälm , hhahaha asså de var bara ett påstående att jag tyckte de va komiskt. så det skulle vart mitt sista ord men tydligen skulle jag då få ord tillbaka att svara på! HAHA asså snälla kommentera inte mer nu orkar inte haHA....

Kommentarer
Postat av: Evelina

hahahaha naaw vad söt tjej :') så gulligt att hon måste skriva en novell varje gång hon kommenterar <3

2011-09-12 @ 23:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0