svar! :)

Nova om Okej nu börjar jag känna mig dum!:
Bra att du börjar blogga igen! :D synd att du.ska sälja henne.. Men det är en sak son jag har undrat och det är vad det var som gjorde att du köpte just chantisse? Jag menar att varför du typ inte köpte storhäst eftersom du.kan tävla längre med den och som jag minns henne från ridskolan så var hon ju typ jätte seg.och sur.osv :) det hade varit jättekul att veta! :D
Svar: kul att få lite frågor, köpte henne för att jag tyckte hon hade gått nog på ridskola, hon hade det ju bra men som du kanske märkte hon trivdes inte riktigt, och jag älskar ju henne har alltid sett något speciellt i henne... hon är världens mysigaste häst, hade vela ha kvar henne å bara mysa i skogen , ha roligt och så vidare men men måste ju prioritera det som kan avgöra framtiden också så därför har jag bestämt mig för att sälja henne, tungt men rätt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0