starka ord

Anonym om svar:
Jennie skärp dig nu!, inte din häst och den dagen anna skulle göra illa nått av sina djur skulle hon inte vara frisk utan fått nån cp sjukdom skitmåjs! 
Du äger inte chantisse så lägg dig inte i och låt anna ta hand om chantisse hur hon vill för det är det bästa för chantisse! Anna ger chantisse så mycket kärlek så det är sjukt! hon lägger ner all sin tid på denna häst som verkligen behöver det!

Jag må säga att anna har gjort ett jätte bra jobb med henne efter bara nåra månader, det är sjukt vilken skillnad det är på hästen! Jag trodde inte det var samma häst som jag satt på när jag red henne första gången jag var med anna till stallet! 

Jag är glad att du köpte henne Anna, hon har det så mycket bättre här än på ridskolan!
svar : starka ord men tack för att du tycker det ser bra ut och för att du tycker jag gör ett bra jobb och joo jag är allvarligt sjuk den dagen nått av mina djur far illa.
jasmine om svar på tal!:
håller med anna, anna å celina.
jag tycker chantisse har blivit mycket finare i formen och även i hårremmen osv. jag tycker dock inte ridskolan tog dåligt hand om chantisse, men chantisse ser bättre ut nu. och ag tycker även man märker på annas inlägg här på bloggen att chantisse värkar må bättre, då hon är villig att arbeta och piggare nu. 
sen det dära med hjälmen, visst ska man inte rida utan hjälm. det vet väl alla, men om man litar på hästen så gör det väl inget om man sätter sig på hästen och tar lite fina bilder?
jag tycker att det är mycket bättre att anna rider på hacket nu, jag har ju själv ridit chantisse då hon gick på ridskolan, och hon var då ganska hård i munnen, vilket tyder på att det är många som slitit henne i munnen. sen om chantisse går mkt bättre på hack och det inte är farligt för henne, så förstår jag inte varför man klagar på det...?

svar: tack jo hon är väldigt hård i munnen fortfarande, hon går 10000 gånger bättre på hacket. Hon är mkt piggare nu och är mkt mer arbetsvillig. :)

jasmine om svar på tal!:
sen känner jag ju anna, och jag vet att hon aldrig skulle göra något för att skada något djur! speciellt inte chantisse som betyder allt för henne?!

svar : sant.


Kommentarer
Postat av: Andrea

asså menar inget illa men du som skrev Anonym.

Jag tycker bara att det är lite fegt att sitta skriva en massa saker till Jennie på internett och sen vågar du inte ens skriva ditt namn..

2011-08-04 @ 14:49:17
Postat av: anna

fast då har hon ju en länk så man kan komma till 'anonyms' (i detta fall celinas) blogg ;)

2011-08-04 @ 16:21:19
URL: http://tjurigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0